Cu 20 de echipe la start, acest concurs legendar a avut loc sâmbătă, 4 iulie, la Monaco, şi s-a încheiat, ca de obicei, la Paris, pe faimosul bulevard Champs-Elysees.
Anul acesta, Skoda Auto va sărbători lansarea pe piaţa franceză a ultimului său model, Yeti. Caravana publicitară a Turului Franţei a inclus în total zece modele Yeti, ca parte integrantă a fiecărei etape a acestei competiţii. În total, cu ocazia Turului Franţei au putut fi admirate aproximativ 350 de automobile Skoda, majoritatea acestora (aproximativ 250 de maşini) urmând a fi utilizate de către organizatorii competiţiei ca maşini oficiale pentru Turul Franţei. Mai mult decât atât, Skoda a pus la dispoziţie automobilele sale unui număr de opt echipe profesioniste – Silence-Lotto (Belgia), Saxo Bank – IT Factory (Danemarca), Rabobank (Olanda), Euskaltel-Euskadi (Spania), Cofidis (Franţa), Francaise des JEUX (Franţa), Cervelo (Elveţia) şi Milram (Germania), la care se adaugă Shimano şi Mavic, două echipe neutre care au oferit asistenţă tehnică.
Cu privire la strategia parteneriatului dintre companie şi Turul Franţei, directorul de comunicare al concernului, Martin Lauer, a declarat următoarele: “Există doi piloni principali pe care Škoda îşi bazează strategia de comunicare privind sponsorizările oferite pe plan internaţional – hochei pe gheaţă şi ciclism, două sporturi care se completează eficient din perspectiva acoperirii pieţelor europene, fiind considerate instrumente foarte puternice pentru a îmbunătăţi notorietatea mărcii, imaginea asupra produsului, precum şi vizibilitatea mărcii şi a produsului. Ciclismul oferă oportunităţi deosebite de a prezenta automobilele Skoda în mijlocul competiţiei, unde acestea se află în strânsă legătură cu concurenţii, fanii şi potenţialii cumpărători. Continuitatea la acest capitol este un factor decisiv şi apreciem eforturile organizatorilor de a extinde Turul Franţei, cea mai importantă competiţie din domeniul ciclismului, către alte ţări, precum Spania şi Elveţia“.